http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1771
بازدید کل : 61289
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

دو شنبه 10 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

اونی که از من گذشت واسه من درگذشت! روحش شاد و یادش فراموش!!

یاد گرفتم این باركه دستانم یخ کرد دستان کسی را نگیرم ! جیب هایم مطمین ترند

عزیزم نگاهم به خودت نگیر ! من به اشتباه ام می نگرم !

دنیا رو می بینی ؟ حرف حرف میاره پول پول میاره خواب خواب میاره ولی محبت خیانت میاره!

پرنده ای که رفت بگذار برود هوای سرد بهانه هست هوای دیگری در سر دارد!

فاصله ها کسی رو از بین نمی برد ! نزدیکی های سرد است که انسان را نابود میکند!

خیابان یک طرفه هم باشد باز چب و راستم و می پام! چون هم از دوست خوردم هم از دشمن

بعضی زخمها هست که هر روز صبح باید پانسمانش رو باز کنی و روش نمک بپاشی تا یادت نره دیگه سراغ بعضی ادما نباید رفت

کاش همه میدانستن دل بستن به کلاغی که دل دارد بهتر است از طاوسی که زیبایی دارد

کاش میشد انگشت را تا ته حلق فرو کرد و بعضی دلبستگی ها را یکجا بالا اورد

شاید بعضی وقتا راه رو عوضی برم ولی مهم اینه که هیچوقت با یه عوضی راه نمیرم

وفاداری ادم ها رو زمان اثبات می کنه نه زبان

نه اسمش عشقه نه علاقه نه حتی عادت خریت محضه

زندگی به من اموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست

این جمله رو هرگز فراموش نکن برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است

حرف اخرم من با کناریات کنار نمیام از کنارت میرم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،